Pozycjonowanie dla małych i dużych firm

Marketing Usługi Witryny internetowe

Zleć pozycjonowanie stron na seo4.net.

Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim:
– dzielnicę (np. “sklep sportowy Śródmieście”)
– miejscowość (“restauracja Kraków”)
– kraj (“hotele Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swój asortyment tylko do klientów mieszkających w danym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest wykorzystywana również wówczas, gdy przedsiębiorstwo ma niewiele finansów na promocję i nie jest w stanie rywalizować na frazy bez dopasowania lokalnego, np. zamiast “restauracja gruzińska“, to “restauracja gruzińska Kraków”.

Pozycjonowanie Long Tail, innymi słowy na tzw. długi ogon

Drugi rodzaj pozycjonowania to dobre i przetestowane wyjście dla właścicieli firm dysponujących niewielkim budżetem na reklamę. Za sprawą stosownego doboru fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z wybraną branżą, ale także stawki za reklamę w Google Adwords znacznie się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon to też znacznie niższa konkurencja. Kluczowe jest również to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to np.:
– smartfon Samsung Galaxy S8 niebieski,
– buty sportowe Nike Star Runner czarne sklep online,
– golarka Philips S1310/04 czarna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezwykle ważne przede wszystkim dla sklepów online. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie nader szeroki asortyment towarów mogą skuteczniej piąć się na wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe pełni szczególną funkcję przed cyklicznymi lub jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Matki, koncert znanego piosenkarza lub Tłusty Czwartek. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W większości wypadków trzeba zacząć je na dwa-trzy miesiące przed wybranym wydarzeniem, aby Google zdążyło zaindeksować nową bądź uaktualnioną treść strony.

Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]