
Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?
Dowiedz się więcej o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków na k-myk.pl.
Działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, właścicielem sklepu czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, natomiast niewielkie firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj szukają wsparcia u agencji reklamowych.
Agencja marketingowa – zespół specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja reklamowa to ekipa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze kampanii promocyjnych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki (w tym DTP), agencja marketingowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode marki mogą zlecić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i wzorami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy koperty), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, plakatów, folderów lub stoisk targowych. Agencja reklamowa napisze też ciekawe, unikalne teksty na stronę www zamawiającego oraz zaplanuje strategię komunikacji z klientami za pośrednictwem mediów społecznościowych, jak Twitter, Instagram i Facebook.
Do kogo kierowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, że to wyłączny model współpracy. Działanie agencji nierzadko polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu targów, konferencji bądź spotkań z klientami wymagających zwykle drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zżytego ze sobą i wykwalifikowanego teamu pracowników – wystarczy powierzyć jej zorganizowanie imprezy integracyjnej lub przygotowanie programu kursów. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do obszernego grona wykwalifikowanych ekspertów. Pozwala to na przekazanie wszystkich czynności promocyjnych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]