
Co optymalizacja stron da Twojej firmie?
Zamów pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych.
Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, a ona nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze rozwiązania, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo największych starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci zazwyczaj używają Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, aby witrynę jego firmy użytkownicy wyszukali bez dużych problemów. Jak to zrobić? Należy skoncentrować się na witrynie, modyfikując ją zgodnie z zaleceniami internetowego giganta – Google.
Reguły optymalizacji stron
Optymalizacja strony to wszystkie działania polegające na dostosowaniu strony do wytycznych wyszukiwarki. Są to tak modyfikacje HTML strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to bardzo istotne ze względu na fakt, że roboty Google oceniają strony w myśl odgórnie określonych algorytmów – znaczenie ma między innymi semantyczne wykorzystanie znaczników w kodzie oraz nasycenie słów kluczowych.
Powierz optymalizację stron specjalistom
Optymalizacja stron to zadanie wymagające sporej wiedzy o stale modyfikowanych wytycznych Google – z tego względu też nie najlepszym rozwiązaniem będzie samodzielne modyfikowanie strony według publikowanych w sieci poradników. Zdecydowanie słuszniej postąpimy zlecając to wyspecjalizowanej agencji SEO i rozpatrując to w charakterze inwestycji – obroty notowane przez naszą firmę mogą zwiększyć się już po kilku tygodniach od wykonania optymalizacji.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]