Pozycjonowanie dla małych i dużych firm

Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim: – dzielnicę (np. “sklep sportowy Śródmieście”) – miejscowość (“restauracja Kraków”) – kraj (“hotele Polska”) […]

Czytaj dalej

Google radzi, czym się kierować przy zatrudnianiu firmy SEO?

Kiedy prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę www, na pewno po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Wiadomo wszak, iż w XXI w. widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu znaczna grupa klientów po raz pierwszy zetknie się z twoją […]

Czytaj dalej

SEO i marketing w dobie kryzysu

Epidemia COVID-19, która dotarła do Polski na początku marca 2020 roku, już w pierwszych dniach mocno uderzyła w rodzimą gospodarkę. W obecnej sytuacji wiele podmiotów skłania się do ograniczenia lub całkowitego odcięcia finansowania przeznaczonego na reklamę i SEO. Czy jest to dobre rozwiązanie? Niekoniecznie. Kontynuacja lub rozpoczęcie działań marketingowych w dobie kryzysu może przynieść długofalowe […]

Czytaj dalej

Kiedy warto zlecić działania marketingowe agencji reklamowej?

Działania marketingowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy usługodawcą, właścicielem sklepu czy wytwórcą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na stworzenie i utrzymanie swoich działów ds. reklamy, natomiast niewielkie firmy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zazwyczaj szukają wsparcia u agencji reklamowych. Agencja marketingowa – zespół […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie – to się opłaca

Pozycjonowanie to szereg prac, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym więcej pojawi się odwiedzających witrynę, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia dochodów firmy. Drugim atutem tego działania jest budowa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu. Algorytm Google wartościuje wszystkie […]

Czytaj dalej