Nawet 40 proc. internautów blokuje reklamy. W sieci jest więc coraz więcej content marketingu

Content marketing rośnie w siłę. Aż 86 proc. kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google, które jest niezwiązane z żadnym konkretnym brandem – czytamy w najnowszym raporcie pt.: Content marketing’ 2019, branżowego portalu o marketingu Interaktywnie.com. Zdjęcie Przed podjęciem z decyzji o zakupie korzystamy średnio z 11,4 różnych treści internetowych na ich temat. […]

Czytaj dalej

Czy warto dodać panoramę sferyczną do profilu firmy na Facebooku?

Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niezmiernie popularna i stosunkowo nowa metoda prezentowania wnętrz zakładów pracy czy lokali gastronomicznych. Głównie widzimy je wędrując po Google Street View lub wizytówkach Google Moja Firma, ale też natrafiamy na nie na największym portalu społecznościowym – na Facebooku. Daje on możliwość opublikowania na profilu firmy takiego sferycznego zdjęcia. Jak więc możesz […]

Czytaj dalej

Private blog network – czym jest i jak z niego korzystać?

Żeby konsument wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale też zadbać o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest treść strony i to czy regularnie pojawiają się na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla odbiorcy treści. Ale nie wolno także zaniedbać tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków zewnętrznych kierujących […]

Czytaj dalej

Wirtualny spacer w Google Moja Firma – przyciągnij uwagę klientów

Wirtualne spacery, które pojawiły się razem z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Pozwalają w prosty sposób przedstawić siedzibę firmy ewentualnie nieruchomość, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to atrakcyjny element, który opłaca się umieścić w wizytówce Google Moja Firma. Mnóstwo osób nie […]

Czytaj dalej

Projekt gazety a funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Gazeta korporacyjna to wspaniały sposób komunikacji między poszczególnymi działami, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Sprawdźmy więc, jakie materiały można umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – redukcja błędów komunikacyjnych w firmie Korporacyjny biuletyn może spełniać dwie funkcje. Kluczową jest komunikacja wewnętrzna – pisanie o sukcesach, chwalenie […]

Czytaj dalej

Co optymalizacja stron da Twojej firmie?

Wydałeś fortunę na nową witrynę internetową, a ona nie zdobywa kolejnych kontrahentów? Jest świetnie zaprogramowana i posiada najnowsze rozwiązania, ale klientów w ogóle nie przybywa? Licznik odwiedzin nie rusza się mimo największych starań? Najpewniej przyczyna tkwi w małej widoczności w internecie. Klienci zazwyczaj używają Google – dobry biznesmen musi więc zadbać o to, aby witrynę […]

Czytaj dalej

Jak czyścić odzież motocyklową Sprawdź najważniejsze zasady

Do produkcji odzieży motocyklowej stosuje się skórę naturalną, nowoczesne tworzywa sztuczne, a także specjalne membrany. To materiały, które wymagają stosowania specjalnych zasad czyszczenia i konserwacji. Ten artykuł pomoże Ci uniknąć błędów, przez które odzież motocyklowa może stracić swój wygląd, trwałość i właściwości. Pielęgnacja tekstylnej odzieży motocyklowej – o czym trzeba pamiętać? Wielu początkujących motocyklistów uważa, […]

Czytaj dalej

Tworzenie stron internetowych – powierz to specjalistom

Funkcjonalność witryn www wynika przede wszystkim z ich wzornictwa. Projektując witryny internetowe musimy nie tylko pamiętać o walorach estetycznych, ale również przyzwyczajeniach użytkowników – kiedy poruszanie się na stronie przysporzy im problemów, szybko przeniosą się na drugą witrynę lub wybiorą towary innej firmy. Aby zatem witryna dała nam oczekiwane zyski, należy zadbać o to, by […]

Czytaj dalej

Myśl globalnie, promuj się lokalnie. Kilka słów o korzyściach z lokalnego pozycjonowania strony firmowej

Jak trafić do klienta, który szuka oferty takiej jak moja i mieszka 200 m od siedziby firmy? Jak konkurować z gigantami, którzy na pozycjonowanie i reklamę internetowę przeznaczają dzisiątki tysięcy złotych miesięczenie? Wydaje się to niemożliwe, ale jest na to sposób. Warto zainwestować w pozycjonowanie lokalne i dotrzeć do klienta, który właśnie teraz szuka takiej […]

Czytaj dalej

Pozycjonowanie dla małych i dużych firm

Znamy trzy popularne sposoby pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przede wszystkim: – dzielnicę (np. “sklep sportowy Śródmieście”) – miejscowość (“restauracja Kraków”) – kraj (“hotele Polska”) […]

Czytaj dalej