Idea Festiwalu

Główną ideą jest wspieranie restauracji w sprzedaży wołowiny najwyższej jakości. Chcemy, aby Polacy poznali i pokochali kulturę jedzenia steków. Kolebką tej kultury i najlepszych steków są właśnie Stany Zjednoczone. Chcemy, aby klienci odwiedzali Państwa restauracje nie po to, aby napełnić brzuchy, ale by przeżyć niepowtarzalną, kulinarną przygodę w gronie najbliższych i przyjaciół.

Program Festiwalu

We wrześniu oraz październiku tego roku prowadzona będzie kampania amerykańskiej wołowiny w wybranych restauracjach. Partnerskie restauracje oprócz regularnego menu będą oferowały swoim klientom specjalne, dedykowane menu zawierające dania z wołowiny amerykańskiej.

Wartość dodana w menu

Jakość amerykańskiej wołowiny jest za każdym razem identyczna. Wielkość i obróbka elementów jest bardzo równa co umożliwia precyzyjne planowanie porcji i liczenie food costu. Oferujemy szeroki wachlarz elementów zarówno typowo stekowych (rostbef, antrykot) jak również alternatywnych, które można zakupić w atrakcyjniejszej cenie.

Pakiet świadczeń dla restauracji

Kampania medialna kierująca gości do Partnerskich restauracji. Pakiet bezpłatnych materiałów promocyjnych. Materiały edukacyjne dla Szefów Kuchni. Dopłata do mięsa.

Warunki przystąpienia do promocji

Restauracja Partnerska wprowadza steki z amerykańskiej wołowiny na okres minimum dwóch tygodni w terminie 1.09.2019-30.10.2019. Restauracja Partnerska sama wybiera jakie elementy wprowadza do menu promocyjnego, planuje szacunkowe ilości do zamówienia, aby zarezerwować u Dystrybutora dostępność towaru w czasie trwania promocji. Restauracja Partnerska oraz Dystrybutor ustalają wszystkie szczegóły techniczne odnośnie wsparcia promocyjnego.